جلسه مسئولان پاسخگويي به شكايات و امور مسافران شركت هاي هواپيمايي با سرپرست دفتر رسيدگي به شكايات سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد
صبح امروز جلسه مسئولان پاسخگويي به شكايات و امور مسافران شركت هاي هواپيمايي با سرپرست دفتر رسيدگي به شكايات سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد و مسائل مربوط به چگونگي رسيدگي و پاسخگويي به شكايات مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در اين جلسه سراجي نژاد سرپرست دفتر رسيدگي به شكايات سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به اينكه عملكرد مثبت شركت هاي هواپيمايي در نگاه سازمان هواپيمايي كشوري به حداقل رسيدن ميزان شكوائيه و يا شكايات مسافران پروازهاست افزود: اگر شركت هاي هواپيمايي به موقع پاسخگوي مسافران مشمول تاخيرات نباشند و سرويس هاي مربوط ارائه نشود نبايد انتظار رضايتمندي  داشت.

وي گفت: رعايت مقررات و دستورالعمل حقوق مسافر ازالزامات سازمان و انتظارات مردم است كه لازم است نسبت به آن اهتمام لازم صورت گيرد.

سراجي نژاد با تاكيد بر اينكه الزام درج مشخصات فارسي در بليت، اطلاع رساني صحيح و به موقع به مسافر، رفتار مناسب با مسافران، درج نرخ بليت، ترمينال محل سوار شدن و ... گفت: دقت و تسهيل در امر رسيدگي به شكايات مي تواند موفقيت هاي آتي شركت ها را تضمين كند.

در پايان مسئولان رسيدگي به شكايات نيز در خصوص بعضي از مشكلات و چالش هاي موجود نظرات خود را بيان كرده و بر آن شدند تا با هماهنگي هاي بيشتر و جدي تر نسبت رفع مشكلات در اين خصوص ا زهيچ كوششي فرودگذار نكنند.






با تشکر از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید؛ نظرات و دیدگاه های ثبت شده پس از تایید مدیر پورتال برای عموم نمایش داده می‌شوند.
مورد مرتبطی یافت نشد.
بیشتر...