جلسه هماهنگي پاسخگويي به شكايات مردمي در سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد
جلسه هماهنگي پاسخگويي به شكايات مردمي در سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد.

 صبح امروز جلسه هماهنگي پاسخگويي به شكايات با حضور مهندس باريكاني مدير كل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت هاي هواپيمايي و موسسات هوانوردي ، مدير كل دفتر ارزيابي عملكرد و تضمين كيفيت ، مديركل دفتر فن آوري اطلاعات و بررسي هاي آماري و نمايندگان رسيدگي به شكايات شركت هاي هواپيمايي در سالن كنفرانس سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد .

علي اصغر باريكاني با اشاره به اينكه تمامي فعاليت ها و هماهنگي هاي صورت گرفته جهت تسهيل در جلب رضايت مسافران و پاسخگويي به آنها بوده است گفت: هيچ ايرلايني نمي تواند نسبت به برند و عملكرد مثبت خود ادعاي رشد و ارتقائي داشته باشد اما نسبت به پاسخگويي به مسافرانش قدمهاي بايسته اي برنداشته باشد چرا كه بهترين نگاه و تفكر مشتري مداري اين است كه در اولين مرحله حس مسؤليت و اداي وظيفه حاكم باشد چرا كه مسافران خدمات خريداري كرده اند و انتظاراتي دارند كه مي بايست حقوقشان بي هيچ كمي و كاستي رعايت شود دوم آنكه ايرلاين ها و سيستم هاي مربوطه بايد تمهيداتي اتخاذ كنند و به گونه اي سرويس دهي نمايند تا بتوان مسافران امروز خود را حفظ وزمينه جذب مسافران آتي خود را فراهم نمايند  و الزامات مشتري مداري و حقوق مسافر را آنطور كه در تعاريف و بندهاي دستورالعمل ارسالي به شركتها آمده به كار گيرند.

وي با بيان اينكه شركت هاي هواپيمايي الزاماً مي بايست پاسخگوي شكايات خود باشند و در صورت عدم پاسخگويي سازمان نسبت به حقوق مسافران قضاوت خواهد كرد گفت: اگرچه دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت هاي هواپيمايي و موسسات هوانوردي سازمان همواره از شركت هاي هواپيمايي حمايت كرده است اما بي ترديد يكي از ملاك هاي مهم براي اين دفتر ميزان پاسخگويي به مسافران و جلب رضايت آنهاست.

در اين جلسه  همچنين مدير كل دفتر ارزيابي عملكرد و تضمين كيفيت نحوه استفاده از سامانه شكايات و چگونگي تسريع در پاسخگوئي مسئولان رسيدگي به شكايات شركت ها در چارچوب قوانين و مقررات تدوين شده سازمان را از طريق سامانه تشريح كرد.

در پايان نمايندگان رسيدگي به شكايات شركت هاي هواپيمايي نيز چگونگي روند اجرايي و  پاسخگويي به مسافران نوروزي خود را ارائه كردند.






با تشکر از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید؛ نظرات و دیدگاه های ثبت شده پس از تایید مدیر پورتال برای عموم نمایش داده می‌شوند.
مورد مرتبطی یافت نشد.
بیشتر...