رئيس سازمان هواپيمايي کشوري:
رضايت مسافر ، ايمني پرواز و افزايش رقابت در اولويت است
رئيس سازمان هواپيمايي کشور تاکيد کرد: رضايت مسافر ، ايمني پرواز و افزايش رقابت در اولويت است و آزادسازي نرخ بليت هواپيما و هر طرح ديگري در صنعت هوايي بايد با اين رويکردها کارشناسي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي کشوري به نقل از خبرگزاري صدا و سيما؛ علي عابدزاده رئيس سازمان هواپيمايي کشوري در جمع خبرنگاران درباره انتقاد از تاخير پروازها گفت: رضايت مسافر شرط نخست ماست و حمل و نقل هوايي در دنيا به اين سمت رفته است که اول رضايت مشتري را جلب کند و همتراز با آن، بحث ايمني پرواز مدنظر است و پس از آن حفظ شرکت‌هاي هوايي در دستور کار قرار دارد. رئيس سازمان هواپيمايي کشوري گفت : شرکت‌هاي هواپيمايي بايد توان اداره خود را به لحاظ اقتصادي داشته باشند تا بتوانند هماهنگ با ان ايمني پرواز را حفظ کنند و مسافر را راضي نگه دارند. عابدزاده همچنين در مورد آيين‌نامه‌هاي حقوق مسافر و اعمال تغييرات احتمالي در آن گفت: بهترين حقوقي که براي مسافران مي‌توانيم تامين کنيم رضايت و ايمني آنهاست و همه تلاش ما رسيدن به اين نقطه است. وي ادامه داد: بزرگترين خدمت جلب رضايت مسافران است که اين رضايت مي‌تواند شامل سرعت، تسريع در تهيه بليت و همچنين اطمينان به ايمني در سفر باشد و در سازمان هواپيمايي کشوري به عنوان نماينده حاکميت به دنبال تحقق آن هستيم. عابدزاده درباره آزادي‌سازي نرخ بليت هواپيما گفت: آزادسازي نرخ بليت در برنامه پنجم توسعه پيش‌بيني شده که مختص کشورهاي توسعه‌يافته نيز است و بايد به افزايش رقابت منجر شود و البته تا نرخ بليت رقابتي نشود نمي‌توان انتظار بهبود کيفيت و رشد بهره وري داشت.



هنوز نظری ثبت نشده است

با تشکر از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید؛ نظرات و دیدگاه های ثبت شده پس از تایید مدیر پورتال برای عموم نمایش داده می‌شوند.
مورد مرتبطی یافت نشد.
موردی ثبت نشده است.