انتشار گزارش عملکرد شرکتهاي هواپيمايي داخلي و شرکتهاي خدمات مسافرت هوايي در حوزه پاسخگويي به شکايات مسافران

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، پیرو اعلام انتشار گزارش عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در حوزه پاسخگویی به شکایات مسافران، جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی 20 آبان تا 20 آذر ماه 1399 منتشر گردید.
این گزارش نشان مي دهد در مجموع ۱۳۱ شكايت از شركت هاي هواپيمايي و شرکتهای خدمات مسافرت هوايي به سازمان ارسال شده كه به ۹۸ درصد آنها پاسخ داده شده است.
 سهم شركت هاي هواپيمايي از شكايات واصله ۱۱۳ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۱۸ مورد گزارش شده است.
مسافران گرامی می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری نمایند.
دریافت فایل



هنوز نظری ثبت نشده است

با تشکر از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید؛ نظرات و دیدگاه های ثبت شده پس از تایید مدیر پورتال برای عموم نمایش داده می‌شوند.
مورد مرتبطی یافت نشد.
موردی ثبت نشده است.