بازگشت

ساختار سازمانی و شرح وظایف واحدهای سازمان هواپیمایی کشوری


اداره کل امور کارکنان و پشتيباني
Logistics &Personnel Affairs Director General
شرح وظایف
  • برنامه ريزي و انجام كليه امور مربوط به تأمين نيروي انساني براي واحد هاي مختلف سازمان بر اساس مقررات و آئين نامه هاي مربوطه .
  • سازماندهي و توزيع نيروي انساني در واحد هاي مختلف سازمان بر اساس نياز سنجي هاي انجام شده
  • همكاري در اجراي برنامه هاي آموزشي و توسعه منابع انساني سازمان توسط دفتر برنامه ريزي، تشكيلات وبودجه باهدف بهبود و پرورش مستمر نيروي انساني.
  • برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي نگهداري منابع انساني و پاسخ به نيازهاي ايشان براي انجام مطلوب وظايف محوله و بهبود زندگي کاري ايشان
  • انجام كليه اقدامات مربوط به جبران خدمات کارکنان شامل ارزشيابي مشاغل ، تنظيم سياست هاي پرداخت حقوق و دستمزد ،پاداش ها و ...
  • تنظيم روابط کارکنان بايکديگر و مديران با اجراي برنامه هاي استقرار نظم و انضباط درسازمان.
  • انجام کليه امور پرسنلي شاغلين ، بازنشستگان و موظفين اعم ازصدور احكام و برقراري حقوق و مزاياي مربوطه.
  • تهيه و تنظيم بانک اطلاعات پرسنل و نگهداري روزآمد آن.
  • تهيه و تدوين پرونده هاي پرسنلي و نگهداري آنها بارويکرد بهره گيري از فن آوري اطلاعات.
  • برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي رفاهي و تامين بهداشت رواني و فيزيکي کارکنان باتمرکز بر تسهيلات و خدمات درماني، سفر و گردشگري ، ورزش و ...
  • هدايت و راهبري امور دبيرخانه مركزي سازمان .
  • انجام کليه امور مربوط به اخذ ويزا، گذرنامه و ساير تسهيلات مربوط به اعزام کارکنان سازمان به ماموريت هاي خارج از کشور.
  • انجام تشريفات و ايجاد تسهيلات لازم از قبيل گذرنامه، ويزا و پذيرائي از هيئت ها ميهمانان خارجي سازمان
  • انجام امور مربوط به حفظ و نگهداري تاسيسات ، تجهيزات و ساختمان هاي سازمان.
  • نظارت برحسن انجام خدمات تامين بهداشت محيط کار و ساير موارد مشابه.
  • همکاري درجهت پشتيباني برنامه ها ، اجلاس و سمينارهاي سازمان.
  • سازماندهي و مديريت بهينه منابع و امکانات سازمان .
  • تهيه و تدارک لوازم ، تجهيزات و اقلام مورد نياز واحدهاي مختلف سازمان با رعايت اصل مهم مديريت بهينه منابع و امکانات سازماني .
  • برنامه ريزي، هماهنگي و برگزاري مراسم و برنامه هاي مرتبط با مناسبت هاي مختلف در داخل سازمان.
  • انجام تشريفات مربوط به انعقاد قراردادها ( خريد و مناقصه ) بر اساس قوانين ، مقررات و آئين نامه معاملات دولتي و قانون محاسبات عمومي .
  • نگهداري و انبارداري وسايل و لوازم خريداري شده و توزيع آنها بين واحدهاي مختلف سازمان.
  • پيگيري تامين اعتبارات مالي به منظور انجام تعهدات مالي قراردادها.
  • پيگيري و اجراي تمهيدات لازم درخصوص پرداخت هاي مربوط به قرادادها و نيز آزادسازي ويا ضبط ضمانتنامه ها مرتبط با قراردادها.
  • نظارت بر اجراي دقيق کليه قراردادهاي منعقده و دردست اجرا تا اتمام آنها.
  • انجام ساير امور محوله.
اطلاعات مدیر

نام و نام خانوادگی: هادي ناظري

سمت: مديرکل اداره كل امور كاركنان و پشتيباني

آخرين مدرك تحصيلي: ليسانس

پست الكترونيك: nazeri@cao.ir

تلفن: 00982166025145

دورنگار: 00982144659156

اطلاعات کارشناسان و مسئولين
شماره تلفن های گویای سازمان: 9-66078700
سمت نام و نام خانوادگي شرح مسئوليت شماره اتاق تلفن رزومه تصوير پرسنلي
معاون اداري فلورا آسا 61 121