رعايت حقوق مسافر از سوي شرکت هاي هواپيمايي شفاف سازي مي شود
به منظور رعايت حقوق مسافر، عملكرد شركت هاي هواپيمايي بر روي پورتال سازمان هواپیمایی کشوری شفاف سازي و نمايش عمومي داده مي شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، با توجه به لزوم رعايت حقوق مسافر در پروازها، شفافيت نحوه ارائه خدمات و تسهيلات شركت هاي هواپيمايي وتحقق هرچه بيشتر اهداف نظارت و پايش سازمان بر عملكرد شركت هاي هواپيمايي از جهت رعايت حقوق مسافر و همچنين ايجاد شرايط رقابتي و حق انتخاب و اختيار در دريافت تسهيلات بليت براي مسافران، امكان رويت و مطالعه عملكرد شركت هاي مذكور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم می شود.
لذا از تاريخ اول دی ماه سال جاری، نمودار ميزان و درصد شكايات، نحوه پاسخگويي به مسافران و خدمات و تسهيلات ارائه شده توسط شركت هاي هواپيمايي به صورت ماهانه در سايت سازمان به نشاني www.cao.ir بارگذاري خواهد شد.
لازم به ذکر است مسافران گرامی میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری نمایند.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، با توجه به لزوم رعايت حقوق مسافر در پروازها، شفافيت نحوه ارائه خدمات و تسهيلات شركت هاي هواپيمايي وتحقق هرچه بيشتر اهداف نظارت و پايش سازمان بر عملكرد شركت هاي هواپيمايي از جهت رعايت حقوق مسافر و همچنين ايجاد شرايط رقابتي و حق انتخاب و اختيار در دريافت تسهيلات بليت براي مسافران، امكان رويت و مطالعه عملكرد شركت هاي مذكور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم می شود.
لذا از تاريخ اول دی ماه سال جاری، نمودار ميزان و درصد شكايات، نحوه پاسخگويي به مسافران و خدمات و تسهيلات ارائه شده توسط شركت هاي هواپيمايي به صورت ماهانه در سايت سازمان به نشاني www.cao.ir بارگذاري خواهد شد.
لازم به ذکر است مسافران گرامی میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری نمایند.
مورد مرتبطی یافت نشد.
سه پرواز شرکت هواپيمايي کارون لغو شد
۶ بهمن ۱۳۹۹
ذيبخش سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري شد
۲۳ دی ۱۳۹۹
اطلاعيه قطعي کليه سرويسها و سامانه هاي سازمان
۲ بهمن ۱۳۹۸
انتشار نسخه الکترونيکي سالنامه آماري سال 1397
۱۶ آذر ۱۳۹۸
نمايشگاه عملکرد وزارت راه و شهرسازي در دفاع مقدس
۳۱ شهريور ۱۳۹۸